Description: Heures d'ouverture, adresse et numéro de telephone de 't Amerikaantje à Belsele
Votre contribution
Afin de modifier ces données vous pouvez enregistrer ou vous connecter.
Avec un compte vous pouvez également voter et commenter sur les commerces et les entreprises.
Heures d'ouverture de 't Amerikaantje
't Amerikaantje est maintenant FERME. 't Amerikaantje ouvre en 11 heures et 25 minutes.
6/10 basé sur 4 avis
Commentaires sur 't Amerikaantje
Veuillez enregistrer ou se connecter afin d'ajouter une commentaire.
Joachim Charon-Verstappenà 15 août 2017
Open op zondag en feestdagen dus heb nog kunnen kopen wat ik zocht vooraleer op vakantie te vertrekken. minpunt is wel dat de uitbaters hun eigen koopwaar van geen kanten kennen of degelijke info bij kunnen geven. Garantie is bij hun ook een groot vraagteken.
jojo jojoà 06 avril 2017
Nep Bedrijf! KIJK UIT!!!
jojo jojoà 06 avril 2017
Dit is een Nep bedrijf! Koop hier Niks!!!
jojo jojoà 06 avril 2017
Super Slechte Service! Goederen komen niet aan! Bestel hier nooit je spullen!!
Jan Schelfautà 29 août 2013
Geweldige winkel , vriendelijke en behulpzame mensen die mij direct helpen.Je vindt er werkelijk alles en steeds tegen een lage prijs . Een winkel naar mijn hart. Hun recente vernieuwing van de zaak is prachtig.
Steven Verheijenà 20 août 2013
Slechte service onvriendelijke bediening en geen productkennis. Heb daar batterijlader gekocht om autobatterijen op te laden, voor ik naar t'amerikaantje ging had ik gebeld met de vraag of die laders verkochten die genoeg stroom leverden om te kunnen starten tijden het opladen. Aan telefoon wist de uitbater mij te vertellen dat dit geen probleem was voor de laders die ze daar verkochten. Ik ben de lader gaan halen. Toen ik thuis kwam lukte het niet om te starten tijden het opladen. Tot hier nog geen groot probleem. Ik belde terug om dit te melden maar de uitbater vertelde me dat ik de lader niet meer mocht omruilen voor cash of een tegoedbon, wel voor een vervang lader, van hetzelfde type , maar daar ben ik niets mee, toen ik vroeg voor een tegoedbon kreeg ik een onvriendelijke nee te horen zo behandel je klanten niet